8 Haziran 2008 Pazar

Josh Brolin



Ust uste seyrettiğim iki kalburustu filmde de gorunce ilgimi neşretti. Kimdir necidir diye bakıyım dedim, sadece 2004 de üc kendine has uslubu olan yonetmenin üç ayrı filminde oynadıgını gördüm. Oyunculuguna diyecek soz bulamıyorum, No Country For Old Men de javier Bardem daha one cıkmış gibi gozukse de bunun nedeni karakterinin ilginçliği. Bunun karşısında Josh Brolin daha duz bi karakteri canlandırıyor ve bunu hiç açık vermeden yapıyor. Özellikle geceleri aniden sakince fırlayısları cok hosuma gitti. Ust duzey bir karakter oyuncusu, daha da iyi yerlere geleceğini düşünüyorum.
2007 yılında oynadıgı filmler:

1. American Gangster - Ridley Scott
2. In the Valley of Elah - Paul Haggis ( Crash ile aldıgı Oscarı tatmin etmiyor beni, saymadım kendisini koca yönetmen diye)
3. Planet Terror -Robert Rodriguez
4. No Country for Old Men - Coen Kardeşler

2008 de Oliver Stone ve Gus Van Sant için kamera karsına geçmiş-geçmeye devam ediyor. Su yonetmen skalası bile ne denli değerli bir oyuncu oldugunu gosteriyor. Bir adet de X diye kısa filmi var. Yazmış yonetmiş, bu da trivia olsun.
(Babasından bahsetmiyorum, torpil yok, torpil yok...)

0 yorum: